Information til oplægsholdereTidsfrister
16. juni 2010: Papers skal være sendt til den relevante Temaleder og sekretariatet (awu@dst.dk)
1. august 2010: Powerpoint præsentationer skal være sendt til temaleder og sekretatriat (awu@dst.dk)
Form
Paper indledes med et abstract (ca. 5-10 linjer) og fylder maks. 4 sider i word-format.
Begynd paperet med at angive:
- Temaet som oplægget hører hjemme i
- Titel
- Forfatternavn/e, e-mailadresse
- Institution og arbejdsområde.
Sprog
Sproget er principielt "nordisk", dvs. svensk, dansk eller norsk. Engelsk kan også tillades. Forfatterne kommunikerer principielt med sin temaleder, men kan også kontakte den respektive nationale koordinator fra organisationsgruppen.
Præsentation
Det er temalederen/sessionslederen, der sammensætter programmet inden for sin session. Varighed af oplæg kan derfor variere, men regn med ca. 15-20 minutter som maks.
Af hensyn til at tilhørere kan skifte mellem sessionerne, er det vigtigt at afholde kaffepause samtidigt i alle temaer/sessioner. Det er nødvendigt at overholde tiden, som temalederen har givet. Temalederne udstyres med røde og gule marekeringskort, hvor visning af et gult kort betyder der er 5 minutter tilbage af aftalt tid. Et rødt kort betyder der skal afsluttes.
Møde med temaleder/ sessionsleder
For at sikre at der er fælles forståelse for hvordan temaet skal afvikles, opfordres temalederen til at holde et formøde med sine oplægsholdere og evt. sessionsleder inden start.